Totalt antall sidevisninger

søndag 16. juli 2017

Podbike oppdatering.

Regner med at det er greit at jeg "stjeler" litt fra Podbike.com, sjekk ut siden du også.
Dette blir en lang ventetid men så absolutt verdt tiden vil jeg tro. Dere vet hva de sier om de som venter på noe godt? De venter ofte veldig lenge. Det blir en laaaannnng ventetid frem til neste sommer. Ja jeg har forhåndsbestilt en slik Podbike og jeg gleder meg stort.
De to første prototypene har fått navn, Knoll og Tott.

Begynner å ligne noe det her.
 Er utrolig spent på åssen det kommer til å se ut "live" med skallet og "ruta" på plass. Jeg kan nesten ikke vente egentlig og om ikke så alt for lenge så er det test tur i Sandnes som gjelder.
Mye "fikling" som skal til, men disse folka stoler jeg på.
Søk opp Podbike på Facebook og sjekk ut selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar