Totalt antall sidevisninger

søndag 9. juli 2017

På tur med Geir.

Aldri feil å dra på tur med Geir og så lenge han la ut på FUP Norge at han skulle padle fra Grimestadstranden  så kunne han plukke opp meg siden bilen min knakk 2 hjulbolter på lørdagen, bakhjulet datt nesten av og knakk følgelig to bolter.
Var lettere enn jeg trodde, men måtte banke en del for å få de ut.
Hva skulle man gjort uten youtube spør nå jeg, fant riktig bilmerke og how to do it enkelt og greit.
Nå gjenstår bare å få tak i to nye så er bilen klar for kurs i morgen og Vikersund til tirsdagen igjen.
Tilbake til padlingen kanskje.
Geir i farta, legg merke til heftige forhold i bakgrunnen, vi holdt oss klokelig unna.....

Nico Vertriest, hyggelig å møte på deg igjen Nico ;ø)

Var så innmari pent og stille i dag. 
Som sagt stille og pent.
 Stille og pent...... Tenk hvis skjærgården skulle svømmes over av slike vannscootere..... Hva i innerste steike heælvete er det for faenskap folk klarer å få en vannscooter til å høres ut som?
Jeg vil mye heller ha 100 vannscootere rundt meg en noen idioter i store båter. Vannscootere bråker minimalt, bruker minimalt med bensin, ja en vannscooter er til forlystelse men det er vel en hvilken som helst båt? I dag så vi en rib med 2x150 hesters utenbordsmotorer, den bråker, den sjøer en del og den bruker så mye fossilt drivstoff, les bensin. Ja den bruker så mye at en sliten bil blir som en elbil å regne. Tenk litt på det dere MDG huer. Vi så flere som trakk på vannski og noen med slike romperistere (badering som slepes etter en halvfet båt) dette er jo ikke noe annet en forlystelses kjøring og det midt i Nasjonalparken da gitt. Jeg kan i mitt stille sinn ikke skjønne hva det er for en forskjell på vannscooter og en rib. Vi så også flere små ribber med noen halvstore motorer som hadde det gøy i bølgene...... Kan noen vennligst forklare meg forskjellen? Åååårrgghhh jeg blir så forbanna.
Syd på Vestre Bustein.

I land på Sandø for kaffe og matpakke.

Den blåeste blåmanet jeg har sett, bildet klarer ikke å gjengi den dype blåfargen.

Denne var vakker, veldig vakker.

Det ble en grei tur ut av dagen i dag, rett i overkant av 19 kilometer. Takk for en flott tur i dag Geir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar