Totalt antall sidevisninger

mandag 20. februar 2017

Søndagstur i solskinn.

Mot normalt tåke i den siste tiden, solen gjør noe med oss mennesker det er det ingen tvil om.
Mågerø rett forut, solen skinner mot normalt tåke de siste dager.

Hva pokker er det Tjøme driver med her, dispensasjon gitt i fylla eller????
Særlig pent er det ikke og hadde det ennå vært inne på land et sted så hadde jeg skjønt det litt mer. På en liten holme derimot så er jeg litt mer usikker, man fjerner mer og mer "utmark" fra vanlige folk det er det vel ingen tvil om vil jeg tro. Dette gir jeg allikevel Tjøme kommune tommelen ned for.
Her koset jeg meg med kaffe og deilige bål stekte ostesmørbrød, snadder kan man trygt si.
Gutten eller gubben i røyken.

Naturens eget kunstgalleri, jeg blir egentlig aldri lei av å padle tett på land og observere.

Morsom fiskebåt, tror muligens han er imot EU, men jeg er litt usikker altså.
På Hvassers østside er det og veldig pent og mange slike flott steder, dette er ved Lille Skagen omtrent.

Så tilbake igjen dette er fyret på Mågerø en deilig liten tur er snart over.
Det ble ikke Tjøme rundt i dag grunnet stort gammelt svell fra nattens vindvær. Jeg tok heller turen rundt Brøtsø og Hvasser og turen ble like lang som en Tjøme rundt tur, 33,3 kilometer i et aldeles nydelig og varmt vær, hele 12 grader viste gradestokken i dag. Nå blir det bare lysere og varmere fremover hvis ikke det skulle bli kaldere da, mars kan jo være lunefull som dere sikkert vet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar