Totalt antall sidevisninger

lørdag 1. februar 2014

Lørdag 1 februar 2014

Sommer residensen til Norges rikeste mann, tror jeg klarer å telle 17 videokameraer på veggene her.
Tok meg en liten tur i dag, jobbet i en restaurant til sene kvelden og hadde selskap av en Tysk venn når jeg kom hjem, han eller henne var vel fra Riseling området. Det ble sent i seng og det ble sent opp. Det snør og det blåser litt men til gjengjeld er det mye snø da.....
Denne fant jeg inne i bukta på Søndre Årø

Dette er undervannsfoto av fotavtrykket til en hegre.

Snør mye og blåser lite.
Minner meg om kakepynt på en kake pussig nok.

Det er litt kult åssen snøen kan henge seg opp.

Ved Søndre Årø, litt grått og trist men ellers veldig fint.

Kjøpmanskjær båthavn.
Var bare ute i noe over en time. Det var veldig greit å sjøsette fra båthavnen i og med at det var eller er ca 70-80 cm snø. Det ble en langsom seal launch. Verre var det å komme tilbake igjen, da måtte jeg slite og dra kajakken opp bakken i den samme dype snøen. Og nå snør det kattunger igjen.....

1 kommentar:

  1. Så sært at JEG må se i bloggen DIN for snøpadlebilder. :) Ikke at det gjør meg noe, jeg trives godt med barmark - men det virker litt bakvendt. :) Flotte snøformasjoner, du er flink på å fange opp detaljer.

    SvarSlett