Totalt antall sidevisninger

søndag 8. juli 2012

Nøtterøy rundt 2012

Det tradisjonrike løpet Nøtterøy Rundt ble arrangert for 71 gang og er et passe langt løp som de aller fleste klarer å gjennomføre. Hvis du synes 32 km er langt så kan man delta på kort løype som er ca 14 km. Dagen var våt og stille denne lørdagsmorgen, litt lett regn eller som jeg sier: Det er bare morgenduggen som har klumpen seg litt, perfekt padlevær i allefall. Vi var hele 4 stykker fra Havpadlerne Tønsberg, Jeg stilte riktignok opp under Tønsberg kajakk klubb men det var jo konemor som meldte meg på..........
Hektisk i sekretæriatet på morran.

Klokken 07.00 Hotel Utinaturen.

Litt grått men for et utrolig fint padlevær.

Se det er tilogmed vann på linsa.

007 er Geir Sørli jeg hadde start nummer 001 og legg sammen de to og man får antall minutter som jeg slo Geir med ;ø)

Startskuddet har akkurat gått og 32 små km ligger foran oss

Kommer de snart tro?
Flott med litt liv på gressplenen.


Dette er båten som er sponset av Utinaturen.

Geir Grov Kristiansen er den lykkelige vinner av en surfski, gitt av Utinaturen v/Arnt Aasland.
 Jeg fikk en god andreplass og er særdeles fornøyd med det. Padlet en kajakkpro Marlin som jeg bare blir mer og mer glad i. Har nå passert 900 km hittil i år ;ø)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar