Totalt antall sidevisninger

søndag 3. juni 2012

Vansjø rundt

Endelig har jeg fårr rotet meg over fjorden, for å delta på Vansjø rundt. En morsom ting er at jeg har med Fabian i dag (sønn) han skal padle kort løype og jeg lang løype. Moss kajakk klubb har noen fine klubblokaler det er sikkert og flott plassering da gitt.
Etter å ha kommet seg på vannet så ble det litt forsinkelser med hensyn til starten, men noen minutter over 10 så lød der et høyt small og folk begynte å padle.
Håkon i motlys og det ble en god 3 plass på han i kort løype

Fabian er straks klar til å padle sitt første turløp, 10 km er en bra start.

Måtte bare ta bilde av denne her, det er vel profilen i stein vil jeg tro.

Den lokale heia gjengen fra Tønsberg.

En kjempeflott dag på gæli sia av fjorden, her kommer jeg gjerne igjen til neste år, uten tvil egentlig.
Fornøyd med egeninnsats på lang løype (22km) med en snitthastighet på 9,4kmt, neste år blir det surfski  ;ø)

1 kommentar:

  1. Ring meg hvis du er på jakt etter en surfski, så skal du få teste Fenn sine båter, jeg kan lever på døra i Tønsberg området. Hilsen Anders W. Andersen (som var raskest rundt Vansjø og som bruker Fenn Surfski på riktig side av fjorden :-) Blogger du like bra om våre surfskis får du en god pris!

    SvarSlett