Totalt antall sidevisninger

onsdag 11. april 2012

Ikke helt padling men....

I tillegg til å padle ganske mye så leser jeg egentlig svært lite, bortsett fra Ringenes herre og Hobbiten da. Da jeg fikk denne boken av min kone (hun med hestene) til jul så var dette en bok jeg så frem til å lese. Pink Floyd er kanskje myteomspunnet osv osv. Etter å ha vært blodfan siden slutten på syttitallet og opplevd alle konsertene PF har holdt i Norge. Alle Roger Waters sine konserter i Norge og Danmark samt The Wall som han turnerer med nå, både i Telenor arena og i Dublin, så blir jeg på ingen måte lei.Har også et par billedbøker med gutta men det står jo ikke så mye "sladder" der. Denne boken var en glede å lese, humor på et meget høyt plan. Jeg fikk mange aha opplevelser av å lese denne boken. Nick Mason har en skarp og vittig penn som han kan svinge meget godt.. Løp og kjøp ingen tvil om at denne blir en bok å vende tilbake til med ujavne mellomrom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar