Totalt antall sidevisninger

søndag 1. januar 2012

1 nyttårsdag 2012

Det regner og er tåkete ute og nyttårsaften som var så flott. Flott og flott forresten vi har jo 2 hester på utegang hjemme og jeg hadde vondt i magen vær gang det smalt og det var jo ofte på denne dagen/kvelden. VI satt opp en arbeidslampe inn mot "beitet" for på den måten å dempe lysglimtene om ikke annet pluss at vi var ute hos hestene fra ca halv tolv til nesten halv ett. Søndagen kom som sagt med regn og tåke og en Rino som ringte og ville ut å padle, da er jeg ikke treg å be. Og det angrer jeg ikke på. Vi padlet tett på Veierland og her ute har jeg bare padlet forbi og jeg gleder meg til sommeren når det er flere mennesker her.

Her begynner tåka å lette litt og det har sluttet å regne.

Det var en gang en jolle...

Landskapet her minner liksom ikke om Vestfold, men det er kanskje bare meg?

Pent pent pent.

Nøtterøys nest sydligste punkt.
Det ble en veldig flott tur i et herlig vær tross alt, vi padlet 22 km i rolig forhold, bare litt gammet svell helt syd på Veierland. En super start på det nye året og målet for i år er nedjustert til 1500 km men det hindrer meg ikke å padle 2000 for det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar