Totalt antall sidevisninger

mandag 24. oktober 2011

Da er båten testet ;ø)

Og hvilken båt det er, for en fart og for en opplevelse i sjøen, selv om det var lite med bølger i dag. Det ble en lett 12,6 km tur i dag. Her følger bare noen bilder, siden det er litt sent og jeg lider av litt lett jet lag så blir det med dette i kveld.

På vei ut mot havet
Kamera med intervall opptak og sugekopp stativ er morsomt

Hvorfor ikke prøve det når man går hjem også?
Klokka ble litt over 18.00 før jeg var hjemme og det mørkner.....
I dag 24 oktober så er det bare 2 måneder igjen til julaften og til den tid så må jeg ønske meg en padlejakke og et nytt spruttrekk, ny sykkel (type Velomobil) ønsker jeg meg også. Fordelen med et utopisk ønske er jo at det er lettere å få de to nevnte ting.Tilbake til første inntrykket av kajakken så er det forbi det jeg kunne tenke meg, det finnes virkelig reklame som ikke juger, denne kajakken er rask, veldig rask. En super detalj som jeg virkelig liker er at sete er justerbart i lengde retningen og vekten er som kanskje før nevnt på bare 17,5 kg det er lett til å være en havkajakk. Den reagerer meget raskt på roret og det er uvant for meg på havkajakk. Gleder meg sjukt til å testet den i bølger og på surf. Og siden jeg går med kajakken i en tralle så er forklaringen enkel, bilen er på verksted og det var bare en liten spaser tur på ca 2 km..............
Fortsettelse følger-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar