Totalt antall sidevisninger

tirsdag 28. juni 2011

En tirsdag i Danmark.

I dag var planen å padle minst 20 km, men det ble noe ampurtert da det blåser kraftig fralandsvind med dønninger inn mot land, altså en omvendt effekt. Man blir litt tankefull av å padle på denne måten for en ufrivillig tur til UK ønsker jeg ikke. Padler drøye 5 km sydover før jeg velger å sette kursen nordover igjen. Det er mye stor fisk som vaker her og noe sel. Selen oppfører seg annerledes enn den i Norge, den dukker ikke diskret akkurat, det er akkurat som en bever med et jæ.... plask.
Her er jeg på vei nordover mot klitmøller igjen.
Egentlig er Danmark kjedelig å padle langs........ (beklager Trine R)
Rett før landkjenning.
Tja....... ruster for solskinn i allefall.
Endelig inne igjen.

En morsom ting jeg observerte på denne lille tur var mengden av sommerfugle som kom inn fra vest (England?) det kom stadig sommerfugler flygende, hadde vært rart hvis de kom svømmende, jeg skjønner det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar