Totalt antall sidevisninger

onsdag 25. august 2010

Tirsdag 24 august

For en herlig dag, det var riktignok meldt storm men den uteble. Det blåste godt allikevel og bølgene ble til tider store og fine på Ringshaugstranden. Jeg lar rett og slett bildene tale for seg selv, med litt undertekst da.


Geir og Arild gjør seg klar Foto Thomas Wilhelmsen
Jan på vei ut og jeg på vei inn ;o) Foto Thomas Wilhelmsen
Ååååå dette var en fin dag Foto Thomas Wilhelmsen
Dag Sverre på vei ut Foto Thomas Wilhelmsen
Jan og bølgesprut Foto Thomas Wilhelmsen
Jan måtte bade......... Foto Thomas Wilhelmsen
Pur lykke, bak dette gliset finner vi Geir Foto Arild
Thomas, faktisk i kajakken 
Det smakte ekstra godt med kaffe nå
Raskete surf i dag var på 20,9 kmt og det er vel bra. Det var to flotte timer i et herlig vær.
En liten ting vi reddet ei lita snelle på et seilbrett og jeg tror hun var meget glad for Dag Sverres tauehjelp.
Tror hun var sliten og glad her

3 kommentarer:

  1. Tøffe bilete og gode forhold for leik (bading.-))

    SvarSlett
  2. Steike, det der så artig ut!!! Sjennialt at man kan få brukt ellers skjitvær til å ha det skøy på den måten der! Tøffinger!

    SvarSlett
  3. Jeg var innom Ringshaugstranda ~kl 17 men tenkte bølgene var ikke noe særlig, skuffet kjørte jeg innom Skallevoldstranda og der var det litt mer heftig. Mine bilder er på: http://rytirm.rajce.idnes.cz/Skallevold_24_8/

    Vi får slå på tråden neste gang.

    SvarSlett