Totalt antall sidevisninger

lørdag 6. november 2021

Noen bilder fra uka som har vært.

 Har sagt det noen ganger før og jeg kan si det igjen, jeg koser meg i velomobilen. At ikke flere får opp øyene for dette fremkomst middelet er meg en gåte.

Dette er 31 oktober på Hovlandsveien, midt på Nøtterøy.

1 november en tidlig morgenstund på Kilen, dette er utenfor jobben.

3 november, dette er rett etter Stangeby krysset og en soloppgang er i emning, nydelig.

Ligger og tråkker i denne velomobilen , musikken spiller alt fra jazz til rock og alt derimellom. Jeg koser vettet av meg egentlig og nyter hvert eneste tråkk.
4 november da kjørte jeg bil, går på skole i Larvik. Trykk på bildet og se veggen av havskodde.

Denne dagen var det et strålende vær i Larvik men når jeg kom hjem så var det ikke akkurat solskinn og fuglesang utpå Nøtterøy gitt. Tett tåke og en viss dropp i temperaturen. Det har jo sin sjarm det også så klart. Allerede her i bilen gleder jeg meg til i morgen tidlig for da ligger jeg i velomobilen igjen.
Sjøormen i bakgrunnen til høyre, klokka er 07.35 omtrent.

Samme sted så klart, minus en grad og jeg sykler i kortermet og shorts.

For en deilig uke, nå i helgen er det sannsynligvis siste mc tur for i år og da kommer det vel noen bilder av den nye tohjulingen også. Skal vaskes og dulles litt med.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar