Totalt antall sidevisninger

fredag 12. november 2021

Et innlegg uten bilder.....

 Fytt inni i innerste granskauen for et graut hue jeg møtte på her forleden dag. Var på tur til Larvik og havnet i Sandefjord på Brødrene Berggren en av de beste fiskebutikkene i  nærheten. Parker på en lovlig plass må jeg si og går til butikken. Da blir jeg obs på en bil som omtrent har parkert rett utenfor inngangs døra. Jaja tenker jeg sikkert et bud som skal levere noe, så feil kan man ta gitt. Sjåføren hadde ikke gått ut ennå og jeg ser en dvask kropp som sitter bak rattet på en passe fet suv, alle vet vel hva suv står for? Sport utility vehicle, så da vet dere det. Nok om suv denne "kjekke" karen kommer inn i butikken etter meg og følgelig så trekker han kølapp etter meg også. Det er passe fullt med mennesker her i dag så jeg står tålmodig i køen og venter på mitt nummer (ønsketenkning) det blir ropt et nummer før meg og jeg tenker ikke så mye på det. Da ser jeg at denne kjekkasen bare bretter sammen lappen sin og begynner å bestille varer. Æ ska ha to slike fiskekaka med reker først, damen pakker villig inn og han tar posen og begynner å slafse inne i butikken så ska æ ha for hundre krona i rekesalat og ditten og datten men han slafser og eter på disse fiske kakene. Det skal sies at han kjøper forsåvidt mye, men maken til dritt oppførsel skal man lete lenge etter tenker jeg, det renner fett ut av munnvikene hans men han prater og går frem og tilbake med mat i kjeften og han enser overhodet ikke med menneskene rundt seg. Her er det bare meg meg og meg som gjelder. Han var veldig stor så jeg ville ikke prøve å snakke til han og det hadde sikkert ikke kommet noe godt ut av det. Jeg fikk nå mitt og var fornøyd med det inntil jeg gikk ut og så denne grobianen sitte bak rattet rett på utsiden av døren fortsatt slafsende på noe....... At det går an.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar