Totalt antall sidevisninger

lørdag 20. november 2021

Uka som har gått.

 En fullt ut gjennom vanlig uke har passert, noen bilder og litt forklarende tekst følger.

Reka på sofa besøk, den er ganske kul og veldig snill.

Sewillia Linolata i akvariet er også ganske kule.

Puls of Floyd på Nøtterøy kulturhus også meget bra.

En tidlig morgenstund, har akkurat ankommet jobben.


Når jeg leverer ved og folka ikke er hjemme så sender jeg et bilde.

Var en tur innom hjerte poliklinikken på torsdag og tok noen tester, meget mulig at jeg må operere inn en hjertestarter om en liten stund. Bare så det er sagt jeg har ikke hatt noen problemer men hjertet har ikke blitt bedre etter 4 år med medisiner. Må få opp kapasiteten litt og da unngår jeg en operasjon. Så da blir det ennå mer sykling.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar