Totalt antall sidevisninger

søndag 31. oktober 2021

BMW R1150GSA

 Langt navn kanskje, men denne motorsykkelen har da flyttet inn i garasjen min. Etter sommerens uhell med min gamle GS og et jæv... transportselskap der opp i nord så har denne kommet på plass. Den er svær men det er slik jeg liker det. Ble hentet på Jessheim Tirsdag 26 oktober og en deilig kjøretur hjem var det som skulle til så nå er jeg helt forelsket.

En liten stopp hos en kollega, en slags kollega, dette er direkte fra Jessheim.

Ble en test tur til jobben også.

Nå står den i garasjen og der blir den nok muligens stående til våren.

Er så fornøyd med at tankvesken passet og ikke var i veien for gps`n.

Har bestilt noen "forhøyere" til disse koppene på styret så vinden blåser over hendene mine. Den har fått ny olje på motor og kardang, nå gjenstår det å fylle opp tanken før den får en real vask og blir satt inn i et hjørnet. Da er det bare å se frem til våren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar