Totalt antall sidevisninger

mandag 15. november 2021

Noen fiskebilder.

 Noen fiske bilder i fra stua kan man vel si.

Dette er munnen på en Sewellia Lineolata.

Skit kul bunnfisk om jeg skal si det selv, er vel nesten begynner stadiet på en rokke. De er 3 stykker i akvariet og det ser ut til at de trives.



Det er munnen helt på tuppen av hodet, jeg trodde lenge det var munnen som er litt rødfarget, så feil kan man ta gitt, uansett kul fisk.


Kul der han ligger og med en linselus av en neon tetra i overkant, har 11 stykker av dem og de også ser ut til å trives og det gleder meg stort.

Cryptoheros altoflavus svømmer det også i akvariet, tre stykker har det ganske greit vil jeg tro, jeg kan jo ikke prate med de men det ser harmonisk ut.

5 stykker av arten Corydoras sterbai svømmer også rundt i akvariet og de er utrolig aktive og det ser ut som om noen leker litt og det er klart det gleder meg stort. I tillegg så svømmer det 10 stykker av arten 
Corydoras paleatus eller flekket panser malle om dere vil.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar