Totalt antall sidevisninger

lørdag 26. juni 2021

Kurshelgen 19 og 20 juni.

Siste kurset før jeg tar sommerferie, siste grunnkurset skal vite. Jeg har igjen et intro kurs med noen damer og Pia 😎

Tilbake til denne helgen og vi skulle være 5 stykker men grunnet dårlig værmelding så velger da noen å trekke seg. Ja ja dem om det, været som skulle være dårligst på lørdagen ble jo best, stol ikke helt på yr.    Dag og Anne Grethe stilte opp i hver sin grønne og lånte kajakk og gjett om vi hadde det fint da gitt. Dag er pilot hos Widerøe og praten gikk pussig nok om fly og skyer.

Usikker på hva Dag prøver på her men det var sikkert noe som jeg sa til han.......

Anne Grethe er i alle fall i gang med å snu kajakken.

Sideveis forflytning gikk relativt greit det også.

 
Dette var en glede å se på, begge klarte dette på første forsøk. bra.

Nesten bading men dette gikk jo bra.


Full konsentrasjon og litte granne innbitt kan det se ut som ;ø)

Superbra, jeg får gåsehud.

Dette er ikke kamerat redning men kjæreste redning.

Jeg blir tom for ord, dette er så bra det.


Så ble Dag reddet og kvelden ble reddet i samme sekund......

Mesterlige støtte tak.

Til begge sider, disse støtte takene er kanskje de beste jeg har sett på kurs sålangt.

På Skjellerø, her ute er det fint.



Noe mer overskyet på søndagen eller 8/8 skydekke som piloter sier.

En delvis lang dag er over og endelig er vi inne på Fjærholmen igjen.

Dag ser jo riktig så fornøyd ut.

Denne helgen var det en fornøyelse å ha kurs med to så kjekke folk. Vi padlet langt og lengere enn langt på søndagen og jeg tror fremdeles at armene til Anne Ggrethe sitter på. Tusen takk til dere begge for en hyggelig helg. Som skrevet litt tidligere så tar jeg meg sommer ferie fra kurs og kommer igjen til høsten så spre gjerne det glade budskap. Nå planlegges en liten motorsykkel tur på ca 6000 kilometer og jeg gleder meg. God sommer alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar