Totalt antall sidevisninger

søndag 4. juli 2021

Jenterogsånn 🎶

Endelig kom dagen som jeg har gledet meg til, har gledet meg veldig lenge. En ting er å hilse på Pia igjen som er ei jente, dame, kvinne, skreppeskinn osv osv med et usedvanlelig stort hjerte for alle, absolutt alle. Jeg møtte som vanlig opp på Fjærholmen og førstemann som jeg møtte var Tove, hun hadde med egen kajakk og vi småpratet litt før de andre begynte å dukke opp. Allerede her så begynte jeg å tenke for en gjeng, flokk med herlige damer. Dette kan bli moro og moro ble det også gitt, pussig nok. Martine dukket opp, Pia kom og det var veldig hyggelig og det var jo en stund siden sist. Hun satte varige spor hos svigerfar og svigermor i et gullbryllup hvor hun tok de med på en runde i sin flotte Buick.
Elle og Jannecke dukket også opp. Da begynner vi å bli klare for kurs.

Hun uten er Pia, uten kajakk altså, kunne vært truse men det var det ikke.

Ikke det dårligste været her, husker en gang det regna og blåste, da hadde jeg ikke kurs......

Vi padlet ikke særlig langt denne dagen men lo desto mer og badet litt, badet mye vil noen si.
Jannecke er klar som et nykokt egg.

Tja hva Tove driver med lurer jeg også på.

Martine i farta.

Tipp sjæl, jeg vil ikke bli tiltalt.....

Martine og Elle.

KOmmer flere bilder og en liten video av utdeling av våttkort.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar