Totalt antall sidevisninger

torsdag 10. juni 2021

Lahelle dag 2

 Eller vi kan kalle det Solløkkasletta ruler. Da blir Marit fornøyd og det sparer meg sikkert for noen timer i skjærsilden. Søndagen kom like mild og fin men noe mer overskyet, jeg vil anslå 7/8 skydekke som alle piloter vet så er 8/8 deler helt overskyet (da vet dere det)

Jeg anbefalte mine kursdeltagere om å padle i shorts og tskjorte i dag og som sagt så gjort, det er jo dette som er padle klær, tørrdrakt bruker vi kun i måneder med bokstaven d og n i. Tenk litt på det dere 😆

Tre tupper i shorts, det er ca 19 grader i vannet.

Veronika var først ut og sperret elegant veien for Olida og Marit, erre mulig 😂😅😆

Marit sin skute er gul og Marit er blå på armer og lår.

Olida i farta selv om hun slapper av her......

Veronika er like blid og gul som solen.

Skute Marit i farta, gled deg til høsten en gang.

Progresjonen til Olida var helt blant de beste.

Her satt du godt fast Olida, men du ga deg ikke og det er bra.

Olida fant bunnen her, men kom seg løs for egen maskin.

Når vi nå padlet mot Solløkka igjen så lovet jeg deltagerne at vi skulle se sel, for jeg pleier bestandig å observere sel her, intet unntak i dag heller. Selen er en statue som ligger på en fjell hylle, det å pynte litt på sannheten er en god ting og særlig Marit var og ble veldig spent. Hææ skal vi se sel, jada se selv.
Må bare si at jeg gleder meg til mørket kommer og vi skal padle i morild. 
Takk for en veldig hyggelig helg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar