Totalt antall sidevisninger

torsdag 17. juni 2021

Søndag 13 juni var heller ingen dårlig dag.

 Rart det der, søndagen er bestandig like god og med det været som er nå på morran så kan det knapt bli bedre. I dag fikk vi besøk av to spreke damer som ville være med på tur og det setter jeg pris på.

Knall vær, ingen tvil om det.

Anja koser seg på tur, senere skulle det bli noe landkjenning.......

Anja og Anne Mette.

Måke og and går hand i hand.

Så var det dette lille diktet da og her kommer det i skriftlig form.

Sommer, sol og skjærgård, måke måke måke.
                Vinter, sne og skispor, måke måke måke.....

Hele gjengen, inkludert deler av meg selv 😎

Dette er vel Anne og Silje.

Vidar er bedre enn elg i solnedgang og Vidar i vindstille er god knall.

Her ligger man og venter mens jeg løsner Anja som ble skylt opp på land.

God medvind på tilbaketuren til Fjærholmen.

Lunsj på Hvalø, blir neppe mer lunsj på meg..... Foto Anne Mette.



Ikke helt etter boka men du klarte det uten å bli våt.

Så fornøyd da gitt, Vidar har blitt flink.

Anne tar en spansk en hun også og det gikk bra.

Anne Mette og Silje bærer kajakker (og det er bra)


For en flott gjeng. Foto Anne Mette.

En god og innholdsrik helg er over, dere fikk kjenne på vindstille, blåst og bølger og ikke alle er like heldige som dere. Det å kjenne på noe som nærmer seg "dårlig" vær er veldig bra og dere klarte dette meget bra synes nå jeg. Veldig hyggelig å bli kjent med dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar