Totalt antall sidevisninger

onsdag 27. desember 2023

Finn.no pluss Indre Østfold

Tja hva kan det bli tro? Jeg har lenge vært på jakt etter en snø skyffel, sjekket Finn.no og jaggu meg der var det en slik skyffel tilsalgs, kun 50 kroner. Hvis den er tilgjengelig så tar jeg den, skrev jeg i en melding, fikk en rask respons at den er min kom og hent. Som skrevet så gjort.

Dette er en snøskyffel.

Avtalte å møte "Janne" i dag ca kl 12.00, kom en halvtime før tiden og et litt morratrøtt ansikt møtte meg da jeg ringte på, det var "Janne" i pysj men hun kom ut og overrakte snøraka og jeg var så fornøyd at jeg betalte dobbelt opp, altså 100 kroner. Verre var det med kjøre distansen og Bastøferga så det ble nok en dyr snø skyffel. På den annen side så har jeg ønsket meg en sånn siden vi fikk ny asfalt i hagen.

Dette er Moss og det var ennå penere på indre deler av Østfold og ennå kaldere.

Helt ned i 19 minus var det før jeg kom til Skiptvedt, jeg valgte å kjøre om Oslo på vei hjem og tror vel ikke det var noen dårlig ide. Dro ca 09.15 og var tilbake 15.05. Hva gjør man ikke for en snøskyffel? Ganske mye egentlig.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar