Totalt antall sidevisninger

lørdag 14. oktober 2023

Nytt prosjekt....

Man blir liksom aldri ferdig når man har hus og hage. Nå rives en gammel terrasse, her skal det bygges nytt og nytt og riktig skal det bli. For 20 år siden så hadde vi plen på utsiden av stua, vi hadde en plan (20 år siden) om å bygge en terrasse og det gjorde vi også. Når jeg ser på grunnarbeidet vi gjorde da så skjønner jeg at den er skjev i dag. 2x2 tom rett på bakken er ikke veldig smart men det har vært en god terrasse i 20 år.

Ikke lett å se her men jeg har flyttet gjerdet inn så hundene kan lufte seg selv en stund til.

I bakgrunnen rester av peis og grill som har gitt oss mange fine stunder opp igjennom åra.


2x2 tom rett på bakken er nok ikke slik jeg skal gjøre det nå ;ø)

Har fungert i 20 år tross alt.

Lager jobb men nå var det på høy tid å bytte ut ting.

Terrassen har sluttet der 2x2 tom slutter, ny skal gå 4 meter lenger ut.

Blir morsomt det her, borre i stein og støpe nye fester for bærebjelker osv osv. Så skal gammel peis rives og det koster nok noen sleggeslag vil jeg tro. Følg med, RulleRolf gjør ting han ikke har gjort før.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar