Totalt antall sidevisninger

søndag 9. mai 2021

Sesong start, eller hør ni gjøkorna.......

 For en flott helg og for noen flotte mennesker (og gale) Jeg gleder meg bestandig til dette og årets første er bestandig spennende og noe kaldt. Lørdagen kom og jeg var tidlig ute men ikke så tidlig som Ole.

Du må være RulleRolf sa en hyggelig herremann (Ole) når jeg kom til Fjærholmen. Hvordan han fant ut av det er meg en gåte, muligens 12 kajakker på en henger avslørte meg 😊

Lørdagen var knall på mange måter og med sol fra nesten skyfri himmel så ser dette ut til å bli en super dag.

Ellen og Gunhild gjør seg klar, Ole i bakgrunnen, sjekk været folkens.

Nå skal vi se om husken er rett, Eivind, Ellen, Per, Gunhild, Ann, Peggy og Ole, for en gjeng 😎

Er bestandig moro, gøy eller spennende å se hvordan de første padle takene er og denne dagen var såklart intet unntak. Dette gikk jo forbausende bra og alle klarte seg svært godt synes jeg. Første kurs gikk mot Myrasundet mellom Husø og Foynland, der ble det litt bading og så begynte Ole å fryse litt.

Ole var så ivrig at han begynte på øvelsene vi skulle ha etter lunsj, før lunsj.

Ellen har skjønt det og knekt koden....

Ole derimot...... Du var super Ole.



Ikke helt offset den åra der men du tippet jo ikke, Peggy du imponerte.

Sånn kan vi ha det i begynnelsen av mai, livet leker.
Se her, helt skyfritt var det ikke, standard med skyer over Østfold.

Eivind fikk det bra til og flere andre.

Ann er rett over cockpiten til Eivind.

Ole tømmer båt igjen eller kajakken eller kanoen som noen sa......

Sier folk kano flere ganger så må jeg oppsøke de hjemme og synge Yoko Ono og det kan ikke bli vakkert.
Tatt i betraktning det kalde vannet så ble det besluttet en tidlig avslutning for siden og gjennomføre kamerat redninger, egenredninger osv når vann temperaturen er på et litt hyggeligere nivå.                    Tusen takk til dere alle sammen jeg koset meg stort og nå kan jeg røpe at en sider med ananas og kokos smakte helt fortreffelig etter dette. Del 2 og søndagens event kommer senest tirsdag. Da var det mer regn enn sol, men latteren satt løst da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar