Totalt antall sidevisninger

torsdag 16. april 2020

Kajakk kurs

Sakset fra Facebook
RulleRolf paddles and pedals er en side for kajakk kurs. Her legges det ut datoer for kajakk kurs, både intro kurs og grunnkurs til Norges kanskje beste priser og i allefall med Norges blideste instruktør.

Paddles and pedals kan dere kanskje spørre og jeg skal ikke svare foreløpig 😊

Jeg kan også tilby guidet tur med kajakk og med inntil 12 deltagere

Jeg fikser også tørrdrakter (skifting av mansjetter) og småfiks av kajakker. Ta kontakt for pris og muligheter.

Send gjerne en melding innledningsvis så ringer jeg tilbake så fort jeg kan.

RulleRolf 45266726

9 og 10 mai og 30 og 31 mai er første mulighet i mai så følger juni med 13 og 14 samt 27 og 28.
Dette er grunnkurs og i allefall i mai så vil de starte på Lahelle i Sandefjord.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar