Totalt antall sidevisninger

onsdag 18. mars 2020

Føler jeg har vært litt velomobil smart.

Jada det hender at jeg glimter til litt innimellom og etter noen sånne lysglimt så blir det gjerne litt stille...... Ja ja det er jo heller ikke helt sant, helt sikkert ikke.
Det som skjedde var at jeg punkterte på bakhjulet en vakker dag i februar, nærmere bestemt 17 februar og det skjedde ved Nøtterøy videregående skole på vei hjem. Det er litt tungvint å løfte opp bakenden på velomobilen for å snurre rundt bakhjulet og finne ventilen. Da slo det meg å lage en "stille" jekk uten bevegelige deler. Som sagt så gjort.
Og der gikk det opp et lys for gitt.
En veldig lett skumblokk ble skåret ut og alt av lappesaker pluss en slange får plass.
Denne ligger under sete og holder samtidig pumpa på plass.
Sånn ser det ut i praksis, smart spør du meg.
Klapper meg selv på skulderen og gliser og i dag 18 mars så har jeg passert 1907,7 kilometer. Det inkluderer sykling til jobben hver eneste dag samt noen turer på lørdag eller søndager.
Ta vare på hverandre i disse tider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar