Totalt antall sidevisninger

mandag 9. juli 2018

Yoga del 2.

Kvelden ble kjempefin, noe vin og mye latter kan man si. Vi fikk en forelsning om astrologi og noen fikk mer vin (jeg) aldri feil med litt vin tenker nå jeg.

Kveldsyoga underveis.

Alexandra har full kontroll og jeg har en fin utsikt ;ø)


Kveldsmat er aldri feil.
Jeg lagde Taco både vegetar og en kjøtt variant, med rømme, salsa, salat og det vanlige tilbehøret, ble nesten som en Camp RulleRolf dette her
Deilig i kvelds solen på Lindholmen, dette er dager verdt å ta vare på.


Johan har en forelsning om astrologi.

Tror ikke hun her hørte til gruppa vår.... Det se rolig ut om ikke annet.

RulleRolf i motsol.

Morgen kaffe og morgensol er tingen. Og selvfølgelig siste oppdatering på FB.....

Jada jada jada det blir så bra.


Frokost, enkelt og godt og nok kaffe.

Johan og Alexandra i skyggen med frokosten sin.

Avslutter med bilde av Hege på vei innover igjen.
For en utrolig flott helg det har vært, stor takk til Alexandra for at jeg fikk være med på dette. 8 deltagere fikk også introkurs i et herlig vær. Sa jeg at jeg gledet meg til neste gang, hvis ikke så kan jeg si det en gang til nå. Jeg gleder meg til neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar