Totalt antall sidevisninger

søndag 10. juli 2016

Grunnkurs dag 1

For et vær og for noen folk, det kan ikke bli så mye bedre enn dette. Solen skinner og folket ler, da koser jeg meg mye. Noen har aldri sittet i en kajakk før, men det er nesten så jeg har vondt for å tro på det.
Kan vel ikke bli så mye bedre enn dette? Her er vi på en liten bonustur opp en liten bekk, kajakk er allsidig.

Så fint kan det være med kajakk.

Så padler vi rundt og rundt, med en årelengde avstand til holmen, ja jøss  ;ø)
Svartbak unger og de lurer sikkert på hva vi driver med.

Sveipetak men ikke alle har taket på det....

Tja solen skinner om ikke annet.....
Aldri et kurs uten litt bytte av kajakk.

Dette ser bra ut, full kons her og jaggu meg gikk det bra også.

Sikkert ikke like fin vinkel men jeg synes dette så bra ut også......
Søndagen kom med et hyggelig besøk denne katta var ikke skuggeredd

Må jo rett og slett sjekke om det er plass til meg her.
En fabelaktig første dag er over og alle gjorde som de ble fortalt når det gjaldt wet exit. cowboy entring gikk bra og likeså kameratredning, jeg blir litt stolt med slike folk rundt meg. Det å ha med en konditor (Frank) er jo ikke veldig vondt når vi har lunsj. Stor takk til Frank for deilige kaker på lørdagen, så får vi se hva han kommer med på søndag.
Del to, les søndagens tur kommer ut i morgen.

3 kommentarer:

  1. Steike så store de svartbakungene var blitt allerede!

    SvarSlett
  2. Venter spent på Dag 2-innlegget! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og det beklager jeg, kjørte fra pc med bildene hjemme på Nøtterøy men er hjemme igjen senest onsdag.....

      Slett