Totalt antall sidevisninger

onsdag 16. desember 2015

Luciapadling 2015

Fra forrige innlegg i dagslys og skumsprøyt til kveldspadling og frostrøyk. Motsetningene er store og flott er vel det? Her følger et knippe bilder.
Egil med pingvin, PinguEgil?
Vi samles og er klar for fellestur mot bryggene i sentrum.

Lars er pyntet men bildet er uskarpt.
Lussekatter i kajakken var smart og velsmakende. Paul og Linn-Cathrine, far og datter.
Det mørkner.

Mørkere...... 
Wenche er ei skikkelig lysfontene.
Vi kom oss vel tilbake til utgangspunktet, det frøys nemlig på mens vi padlet, men alle kom trygt iland.
Senere på kvelden var det julebord med julebuffet på Himmel og hav men det var begredelige greier. Dårlig kokt eller trukket pinnekjøtt, tror skosåler kunne vært lettere å svelge, meget hardt stekte pølser, mine 2 ribbestykker var også i overkant tørre, tro hvor kokken har vært mens dette har stått i ovnen? Det er ikke kult å stå i buffetkø og se på tomme fat, jeg synes dette var svært dårlig og vil ikke anbefale å spise på Himmel og hav, styr unna hvis dere kan.
Takk for en koselig kveld alle sammen, jeg var hjemme klokken 04.00 etter å ha stått i en taxikø hvor taxien ikke går noe mer...... Tønsberg Taxi burde kanskje satt opp noen skilter for vi var ganske mange som ventet.
Nei da gleder jeg meg til havheng i romjulen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar