Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. september 2015

Camp RulleRolf

Så var det atter tid for Camp RR igjen og når noen velger å reise ut, eller padle ut allerede torsdag, da føler jeg at noe riktig blir gjort. At jeg våkner torsdag natt til et helvetes tordenvær kl 01.00 03.00 og 05.00 gjør bare at jeg ligger og gliser for meg selv og tenker hvordan Anita og Wenche har det nå, så ler jeg litt mer og sovner igjen. Det er ingen ondskapsfull latter, bare ler med jeg......
Thomas er veldig snill og kjørrer ut syv sekker med 60 cm tørr bjerkeved på fredag, for det er mange som har meldt sin ankomst allerede da, jeg er også en av dem. Totalt så ble vi 11 stykker tror jeg på fredagskvelden, kjempekoselig det med.
Sånn ser en fredagskveld ut her syd.

Sam i solnedgang er bedre enn en elg.
Olympus TG3 er et kjempekamera.

Litt fra fredagskvelden, koselig ikke sant?
Fredag går over i lørdag og jeg sovner ganske fort og sover godt selv i en lavo, ville jo ha ligget i en Amok men mye stasj skal ligge under tak så da ble det lavo da. Lørdag morgen så regner det ganske godt og det blåser litt, men ikke mer enn at alle som ikke er her kan padle ut. Og folk kommer i et jevnt sig utover dagen, særlig et kvinnemenneske imponerer meg, eller var det hundene, Hildegunn padler ut med to bikkjer og for noen flott bikkjer da gitt.
Sushi produksjon in the lavo, Sigun er sjefsruller.

Tomatsalat ala lavo, Ellen er sjefskutter, hakker, destroyer of the tomatoes.....mm

Noen reiste til Hui og plukket sopp

Sam servitør, sushi starter.
Sigrun sprudlevann, må bare få si tusen takk ;ø)

Mens fileten grilles så smakes det på sushi.

Ferskere sushi skal man lete etter.

Kirsten, Oddvar og Ingvar, kjekt med bord på tur, men bena er litt korte kanskje?

Ukulele på tur er undervurdert, stor takk til Sigrun. Sam, Bjørn og Astrid i bakgrunnen.
Del to og nattens historier kommer snart.

1 kommentar:

  1. Sam i solnedgang, ha ha ha! Den var god. :) Sorry at jeg ikke kom denne gangen heller - men en dag, en gang...

    SvarSlett