Totalt antall sidevisninger

søndag 15. mars 2015

Så samles vi igjen.

Camp RulleRolf vinter 2015 er vel overstått og jeg tror vi ble 43 deltagere, ække så lett å telle når ingen står stille. Hele 11 stykker tror jeg dro ut allerede på fredagen og noen, 3 stykker kom fra Bogen. Det er veldig greit at vi deler oss opp litt og vi er alle voksne mennesker. Det at noen roper inn en flokk med padlere på søndagen er for meg en liten gåte. Jeg synes vi alle kan passe på hverandre og vil noen padle dit eller dit så lar jeg dem gjøre det. Jeg liker ikke at noen tar kommandoen på mitt treff så lenge det er helt ålreite forhold. Ja det blåser men det er ikke store brytende bølger over stygge undervannsskjær og man kan padle en kortere rute og organisere felles kjøring for henting av biler, dette ble også gjort. Hvis jeg skal fortsette med Campen så blir det uten slik hysterisk HMS hælvete. Hadde det vært forhold som hadde vært på kanten så tar man dette opp før noen går ut i vannet. Nok surmuling fra meg.
Tungt lasta båter skal på vannet uansett.

Godteposer er spennende, stor takk til Japan Foto for flotte fotobøker.
Så er vi land på Søndre Årø for en lunsj.

Godbåten er god.

Været er ganske bra og vi har en hyggelig dytt i ryggen.
Første ankerrødvinsdrammen  ;ø)

Et fargerikt sted.

Vi koser oss i kvelds solen på østsiden.

Ååh den ølen smaker godt.

Det er ike så kaldt som det ser ut til.

Et knippe blide piker.
Kommer mer om nattens hendelser om litt.

2 kommentarer:

  1. Oy, har du vært så sinna at ingen tør å kommentere? Du må da skjønne at folk reagerer hvis ikke det padles diamant på regulært vis! Ha ha! Nok søring-mobbing.

    Det treffet ditt har forresten blitt nevnt i flere sammenhenger jeg har vært (nordpå) i det siste, og kun i positive ordelag. Så det må man få med seg en gang, det er sikkert. Nåde den HMS-hysteriker som måtte få det nedlagt.

    SvarSlett