Totalt antall sidevisninger

mandag 29. september 2014

Camp RulleRolf sommer 2014.

Helgen er over og jeg sitter og skriver etter et langt karbad, med lett dunking i veggen......
Yr.no meldt jo i overkant mye vind og heldigvis ble det ikke så ille som meldt. I denne glenna oppi skogen så var det i allefall vindstille. Siden det var meldt såpass med vind så satte jeg opp en fellestur fra Svelvikstranda kl 15.00. Jeg hadde jo litt mat å lage til på morran.
På vei til Lindholmen, vil du ikke ut til Camp RulleRolf så drar jeg deg ut. Foto Wenche Huseby-
Spøk til side, Wenche ble litt lang i armene i motvinden på vestsiden av Hui så det å kunne tilby litt drahjelp er bare hyggelig.
Vi venter på noe godt, og de som venter på noe godt, venter ofte lenge ;ø) Foto Wenche Huseby
Livet er bare herlig. Foto Wenche Huseby
Sam shaker fløte il Irish`n og jeg leser en historie om padling i et historisk perspektiv Foto Wenche Huseby

Så ble det stille men å ta bilder i mørket er ikke lett ;ø) Foto Wenche Huseby
Nå vet vi åssen capse`n til Wenche forsvant.



The day after kunne dette bildet hatt som tittel. Jeg hadde det superkoselig og håper dere hadde det også. Som årene før så ble det nattbading med morild og for noen mengder morild det var. Herlig herlig. Det må også nevnes at etter at vi dro hjemover på søndagen så var det helt strøkent her.
Liv Kristin reiser, dette var damen bak gulrotkakene ;ø)
Den ene halvparten av Frode (og) Føbe Aek

Her sitter gråten i halsen på Kjell da kajakkstolen går i søpla

Leslie R Kristoffersen på tur.
 Bli en følger av Leslie du også på facebook. Leslie er en eventyrlysten rotte som liker oppmerksomhet fra alt og alle.

Her tror jeg Leslie begynte å male (som en katt altså)

Ole og Wenche

Wenche begynte her å snakke med seg selv, bølgene er mye større en de ser ut som.
Takk alle sammen for et hyggelig møte, Nå er det ikke lenge før vintertreffet heller ;ø)

3 kommentarer:

  1. Herlig rapport, en eller annen gang skal jeg klare å få kommet meg nedover til et av treffene.

    SvarSlett
  2. Som skrevet før Miamaria, så får du lånekomplett utstyr av meg. Det er bare å komme nedover ;ø)

    SvarSlett
  3. Vi får se, vi får se - det må jo være måte på hvor mange ganger det kan kræsje helt med andre ting. :)

    SvarSlett