Totalt antall sidevisninger

onsdag 20. november 2013

Sitteunderlag

Man må jo ha sitt eget sitteunderlag. Dette kommer fra Manus på Eik, en bedrift som jobber for mennesker med spesielle behov. Her har vi systuer, vevestuer og et lite snekkerverksted (der jobber jeg) Samt noen avdelinger for mennesker med større fysisk og psykiske handicap.
Et kjempeflott sted å jobbe, det gir meg veldig mye.

Sitteunderlaget kommer som en ide fra noen gavekort som jeg fant på base syd. Gikk da over til Manus og spurte om det var mulig å få dette overført til et sitteunderlag, ikke noe problem var omkvedet og da ble dette resultatet. Det jeg skal gjøre som et tillegg er å lime på noe liggeunderlag under så det blir mer "vanntett"

Idet jeg skulle ta bilde så kommer Ferdinand inn fra venstre.

Hvis du lurer på hva den firkanten er så er det en ballevarmer.......

Pus la sin elsk på dette sitteunderlaget.
Tar gjerne opp bestillinger på slike underlag hvis noen er interessert, pris er jeg litt usikker på for øyeblikket

2 kommentarer: