Totalt antall sidevisninger

fredag 5. oktober 2012

Hengekøye.

I kveld så gleder jeg meg til jeg skal legge meg (var dette dårlig Norsk?) Jeg har nemlig en hengekøye fra Exped på prøve. Exped har kommet med en nyutvikling når det gjelder hengekøyer.
Man henger asymetrisk sideveis, ikke så godt å forstå men dette funker.
Se bilder, rapport kommer i morgen.
Her henger`n med snakeskin på snorene.

Ser bra ut det her.

Exped liggeunderlag er dyttet inn ;ø)

Myggnett rundt det hele, dette må bli bra.

Tarp`n er på plass.

Når jeg legger meg inn så retter "bunnen" seg ut.

Som sagt jeg gleder meg stort.

Forsvinner i skogen.
Dette er noe av det smarteste jeg har vært borti, tror jeg. Masse flotte detaljer og mange smarte løsninger. Tenk at det går an å utvikle noe som er så gammelt ;ø)

1 kommentar:

  1. Hi Dear, are you genuinely visiting this web page
    on a regular basis, if so afterward you will absolutely obtain pleasant
    experience.

    My homepage: eurocardsharing Down

    SvarSlett