Totalt antall sidevisninger

søndag 10. juli 2011

Nøtterøy rundt 2011

Da tiden (for meg) kommet for å delta på Nøtterøy rundt. Et løp arrangert av TKK altså Tønsberg Kajakk Klubb. Det er ca 32 km rundt og det burde ikke være noe big deal å gjennomføre............. Mer om det senere. Da vår kjære sønn er medlem i denne klubben så har mor fått et styreverv og på en eller annen måte klart å innvolvere meg i en arbeidsgruppe, nettopp for Nøtterøy rundt. Trodde jeg skulle slippe unna slikt når jeg skulle padle gitt. Det er veldig mange som har gjort mer enn meg men jeg sydde 10 flagg til følgebåtene på torsdagskvelden og handlet 150 bananer pluss div på fredagen. Jeg skulle lage mat til banketten  på lørdags kvelden også. Lørdags morgen så ringer vekkerklokken så altfor tidlig, 05,40. Dagen er i allefall stille, lys og varm, det ser lovende ut.

Hektisk aktivitet i sekreteriatet på morran.
Kjøkkengjengen alltid blide.
Morgenstemning, kan ikke bli stort bedre enn dette.
Caroline ser ikke riktig frisk ut stakkar.... ;ø)
Snart start.
Nå er det rett før det smeller.
Teknisk personell på Foynlandsbrua  (den gamle)
Geir er sliten og lykkelig her 3. 36, ny pers
Lykkelig er også jeg, tidlig påmelding burde gi fratrekk på mange minutter....
Så var det hjem og dusje og forberedre mat.
Håper og tror det smakte godt.
Jeg fikk så mye melkesyre eller hva det var at det var vondt å løfte åra fra Vrengensundet og til mål, det var noe skikkelig dritt for da ble jeg forbipadlet av veldig mange.  Søndag morgen tok jeg en god lang tur i opprørt hav og padlet nesten ut til Fulehuk men vel mye vær gjorde at jeg satte kursen med god surf til Bolærne og tok returen i fet motvind tilbake til Torød stranden. gleder meg til neste løp :ø)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar