Totalt antall sidevisninger

lørdag 5. mars 2011

Lørdag 5 mars, nå tar solen.



Rino og jeg starter fra Svelvikstranden i dag og solen, det gule smilefjeset høyt der oppe på himmelen viste seg fra sin beste side i dag. Det blåste en litt sur nordvestelig vind i dag men det gjorde liksom ikke noe. Planen var at vi skulle padle ut til Tønsberg Tønne i dag men ved Stauper så var det et kjempestort flak av driv is og vi hadde ikke lyst til å krysse dette. Det var vel sikkert 5-600 meter bredt og ingen vet åssen utviklingen ville vært med denne tidligere nevnte vinden.
Sjekk været da dere, er det ikke flott?

I bakgrunnen så ser vi dette drivis flaket, det ble for stort.
Mat og kaffe må man ha, Rino hadde tilogmed med dessert i dag, sjokoladepudding.


Her står jeg på relativt tynn is.

Jeg hadde aldri gått ut til kanten uten en kajakk mellom bena.......


Denne er litt morsom, først så bruker jeg en fjernkontroll med 3 sekunders forsinkelse og etterpå så setter jeg den på intervallopptak med et bilde hvert 10 sekund, totalt 125 bilder i en serie.
Sjekk tilogmed uten handsker, det er sikkert "fali`" det


Underveis med intervallopptak.


Det eneste med sprut i.



Et pust i bakken eller vannet.
Svanefar eller mor om du vil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar