Totalt antall sidevisninger

lørdag 11. februar 2023

Roger Waters Re-Records Dark Side of the Moon

 Dette gleder jeg meg til. Nyinnspillingen av Comfortably numb er i mine øyne noe av det beste jeg har hørt, mørkt, dystert og utopisk. Søk den opp og hør på den selv, eller trykk her. Ja det er mye kontroverser med Roger Waters om dagen, men jeg driter glatt i hans politiske synspunkter, det er musikken som teller for meg. Ja jeg skal på konserten hans i april og vi har spandert på oss black VIP billetter og vi gleder oss ekstremt mye til denne happeningen.

Under følger et lite utdrag fra et intervju.

Roger Waters has revealed that he has re-recorded Pink Floyd`s Dark side of the moon album, and hopes to release it in may 2023, as a lavish vinyl accompanied by a concert!

He has re-recorded it from scratch, without the involement or even knowledge of any of his old band mates. Roger Waters is planning to release a rival version of Pink Floyds most famous record, without Pink Floyds permission. I`m no copyright expert, but might there be som obstacles to that? Roger Waters smiles: "I have no idea."

Illustrasjons foto til utsagnet "det driter jeg i" Foto Frode 2014.

Bildet er faktisk tatt i forbindelse med en Roger Waters konsert i Danmark. To slitne mc karer kom på et hotell og han ene, altså ikke meg, okkuperte dassen såpass lenge og jeg så meg nødt til å drite i søplebøtta. Fungerte utmerket og posen med dritt ble hengt opp i et tre på utsiden akkurat slik som enkelte hundeeiere driver med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar