Totalt antall sidevisninger

lørdag 25. februar 2023

Dasser rundt omkring.

 Merkelig tittel kanskje, men drite må vi og da er det greit å ha et sted å stikke innom. Dette er et utvalg dasser stort sett på Circle K i det ganske land. Kjører man motorsykkel eller bil så har man de samme behovene tenker jeg. Jeg kjører mye i jobben og er innom en del Circle K stasjoner for å fylle opp koppen min og la noe komme ut igjen.... 

Pus er tørst, dette er hjemme og før vi pusset opp dassen, har pus(s)ig nok ikke den fargen lengere.


Denne dassen befinner seg på New Zealand i Hobbiton. Veldig flott dass.


26 juli 2021, dette er nok på et Scandic hotel et sted i Nordnorge.

26 juli og dette er på en Circle K stasjon også i Nord Norge et sted.

Lørdag 16 april 2022 og dette er en liten mc tur til Lampeland og Circle K der.

28 april 2022 også en mc tur men akkurat hvor det husker jeg ikke.


Dassen på Circle K Mjøndalen.


Circle K Jessheim, her var det ganske så fint.

Dasser over store deler av landet men ingen slår dassen på Fauske og Circle K der. Det er den absolutt fineste dassen jeg har vært på når det gjelder bensin stasjoner i Norge. Kudos til Circle K Fauske.
Ikke bare pent men også helt usannsynlig rent og fint. Tommel opp for Fauske.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar