Totalt antall sidevisninger

søndag 8. august 2021

Hviledager i Hundholmen, dag 6.

 Det er ingenting som å komme til dette stedet, 50% av meg hører liksom til her. DNA testen min sier jo noe helt annet (My hertitage) er 25% Engelsk skal vite, litt Finsk og 1,5% Native American.....

Ja ja det er indianeren i meg og det forklarer jo en del. Tilbake til Hundholmen her er Marit, Lise, Kristian, Jorun og de som naturlig hører til disse flotte folka.

Sommer i Norge, jada.

Kaffekoppen er med og den er jeg glad i.

Dette var været på avreise dagen til Tromsø, litt regn har aldri ødelagt noen.


Lett lunsj før avreise Tromsø.

Før jeg kjørte til Tromsø så besøkte jeg Marit for et lite glass formiddagsvin og senere på kvelden så ble det reker og vin hos Kristian og Solfrid. Det var hyggelig gitt.
RulleRolf og KusineLise.

Reker og vin samt hyggelig selskap.

Thorleif og Kristian.

Det ble sent eller tidlig om dere vil og på min vei til Tromsø dagen etter så humret jeg mye for meg selv på grunn av kveldens utvalg av dårlige vitser og ordspill. Egentlig så flirer jeg ennå. Turen til Tromsø gikk veldig greit og jeg ble seriøst skuffet over Ishavskatedralen, ikke selve bygget men plasseringen av det.
Midt i et boligfelt.

Arkitektonisk så var det veldig pent og spesiellt, men beliggenheten......

Scandic Tromsø, her blir man nesten full midt på dagen, rart mønster på teppet.

Bare et dass bilde.

Ble en stopp i Bardufoss for bensin og kaffe, smakte helt greit det. I tromsø ble det en hentepizza på Inferno Pizza, veldig god pizza. En god natt's søvn og så er jeg klar for en tidlig start, Frokost serveres fra kl 08.00 og det er for sent for en morgenfugl som meg. I morgen er planen Tromsø, Nordkapp og så tilbake til Alta for en overnatting der. Spoiler alert igjen, er ikke helt sikkert det gikk etter planen....... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar