Totalt antall sidevisninger

mandag 19. juli 2021

Liten tur på BMW'n

 Da blir det en liten tur med sykkel i sommer, motorsykkel altså. Fikk en liten utfordring av konemor og det er å kjøre Norge på langs. Vond å be er jeg ikke så jeg tok i mot utfordringen på strak arm. Det blir nok en blanding av villcamp, camping plasser og hoteller i Scandic kjeden. Foreløpig så er det ca bestemt villcamp i nærheten av Lindesnes, så blir det muligens camping på Odda, Trolltunga camping, så følger Åndalsnes camping. Da har jeg jo kjørt ned Trollstigen og etter Åndalsnes så venter Atlanterhavsveien for deretter å stoppe i Namsos på Scandic Rock City. Så er planen en kort stopp hos familie i Tysfjord, nærmere bestemt Hundholmen. En dag der så reiser jeg til Tromsø for et Scandic hotel der og så følger det en tur opp til Nordkapp og ca ned igjen til Alta. Mulig det blir hotel der, har ikke bestilt men så er det tilbake til Hundholmen og noen dager med familien der før jeg reiser til Trondheim og Scandic Nidelv Hotel. Så blir det via Røros og muligens langs Femund, Oslo og hjem.

Gleder meg litt kjenner jeg.

Litt lett vask, før denne lille turen, det er jo på sin plass.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar