Totalt antall sidevisninger

mandag 1. juni 2020

Pinsekurs

Jeg har sagt det så mange ganger før men for en herlig gjeng da gitt. Gleden ved å møte dere på lørdagsmorgen er bestandig spennende, ikke noe unntak denne gangen heller.
Været er jo av en helt annen klasse i dag enn det var på kurset tidligere i mai. 8 spente deltagere som skal ut på tur osv osv. Utdeling av båter og utstyr går greit og båter tilpasses så godt det lar seg gjøre.

Her har vi en liten benstrekk og det ble godt mottatt.
Aldri et kurs uten, dette er Elise.
Og dette er Sofia.
Ble ikke mange bildene av redningene men fy søren dere var flinke.
Bestandig moro å hilse på folket igjen på søndag morgen, bare blide fjes å se. Lærings kurven har vært bratt for det er en helt annen gjeng som går i båtene i dag. I dag blir det tur og vi padler lystig i vei.
Trenger liksom ikke å si noe, det går av seg selv og det gleder meg.
Elise sine rosa Crocs ble nok noe diskutert i løpet av helgen.
Åshild i godt driv og blid som en sol.
lik
Sofia eller Sofus blant venner, jeg sier Sofia........
Fine forhold, ja litt heldig er vi med været for å si det sånn.
Anders er også blid.
Åshild bare ler hun.
Petter er konsentrert.

Lisbeth padler som en proff i dag.

Berit er kanskje litt på konser'n hun også.
Sofia kommer sent men godt.

Elise er i alle fall blid som en sol.
Her hadde vi en fin lunsj og praten gikk løst om det meste, men Italia var sentralt i diskusjonen.
Takk for en fantastisk helg alle sammen, jeg koser meg stort og jeg håper dere også gjorde det.
Husk sikker padling krever øvelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar