Totalt antall sidevisninger

mandag 22. juni 2020

Litt velomobil.

Må ha inn litt velomobil stoff. Var hos tannlegen forleden dag og tannlegen ligger i Sandefjord.
Da fikk jeg en kollega til å kjøre meg dit med velomobilen så sykler jeg hjem etterpå. Smart ikke sant, jeg blir nesten litt skremt selv.
Tannlegen er grei og snart var jeg ute i friluft igjen og satte kursen hjemover. Det ble en omvei via Circle K på Stokke og en kjapp softis der, vit at det er varmt om dagen dere.
Når man kommer fra Råstad, og her stod jeg for 50 år siden, se en sykkeltur for lenge siden.
Grønt og flott i Bokemoa, dette er rett etter Stokke sentrum.

Blir litt glad når jeg ser dette her.
Gjennom Nordbyen, her er det flott.

Fremdeles Nordbyen, men det skjønte dere sikkert.
Dagens sykkel tur ble på 36,73 kilometer i et aldeles strålende vær. Litt vondt i kjakan nå bare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar