Totalt antall sidevisninger

søndag 7. juni 2020

En flott kurshelg.

For en flott helg og for noen fine mennesker, det er jo alltid spennende å se hva som dukker opp. Intet unntak denne gangen heller, jeg skal ikke nevne navn men jeg flirer ennå Kristin..... 😂
Lørdagen kom med et helt greit vær, overskyet men det regner ikke, om ikke annet.
Stille og fint sånn værmessig sett, men skravla gikk på de fleste og det er jo fint.
Yr meldte jo et virrvar av vær føre helgen og den siste meldingen jeg så var ikke pen, da var det regn hele lørdagen. Da betyr det at vi hadde hellet med oss.
Sjekk dette været da dere, bedre blir det ikke.
Steinkloss og her driver vi med litt "sveipetak" morsom øvelse og også sideveis forflytning.
Skal du eller jeg velte først. Kamerat redning er  fine greier.
Egenredning er ikke så lett å få til, men latteren sitter løst om ikke annet.
Så var det dette med å spre bena litt da.....

Da ser vi åssen det går.
Dette er et skole eksempel på kamerat redning og momentet tømming av kajakk. Kudos.
Her har det foregått et plassbytte og dette gikk like fint.

Få beina ned i "hølet" nå, jaja det heter cockpiten men det er greit.
Søndagen kom med et greit vind vær og vi la opp en rute etter været som de fleste ville føle seg komfortable med og det gjorde de også. Det ble en fornøyelig tur i vind og bølger, latteren og smilet satt løst hos alle sammen. Da blir jeg blid da og en blid RulleRolf er en snill RulleRolf (tenker jeg)
Søndagens vær var noe mer vindfullt og overskyet men vi koser oss for det.
Avgang Fjærholmen.
Thor i fint driv


Alle holdt pusten og det er helt greit i disse tider.
Takk for en flott helg alle sammen, jeg flirer ennå. Tro det eller ei men jeg gleder meg til neste kurs allerede. Hva og hvem dukker opp da tro. Husk at dere kan bli med på dag to om dere vil på andre kurs som kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar