Totalt antall sidevisninger

tirsdag 23. juni 2020

Et flott Kurs.

Et flott kurs med flotte folk i et flott vær og heldigvis helt uten flått.
Jeg har skrevet det så mange ganger men jeg gleder meg bestandig på lørdagen med å se folket som dukker opp og jeg danner meg et bildet av dem og he he, kanskje hvem som bader først. Intet unntak denne gangen heller (jeg fikk rett)
Helgens gjeng, fra venstre Ilse, Harald, Kari, Kjetil og Trond.
Kari er selve sola i gjengen sammen med Ilse såklart.
Trond og Kjetil med en god kamerat redning, dette gikk jo kjempefint gutter.
Det er bestandig best på lørdagen etter lunsj når vi skal "bade". Alle, vel de fleste i alle fall kjenner på frykten når de skal tippe rundt og jeg forlanger at de skal ha hendene under rumpa og så tippe selv. Alle klarer dette helt greit og etter første gang så vil flere gjøre det en gang til og det er god knall.

Skjønner godt hva du gliser av Ilse, dette er jo skikkelig gøy.
Her har Trond begynt på en lang og krevende utdannelse, mer om det litt senere.

Ja dette ser bra ut men øv ute på dypt vann 😉

Med en vann temperatur på 23 grader så er dette bare behagelig.
Lørdagen ble avsluttet med masse redninger og mye bading og ikke minst mye latter. Det er så herlig å bli kjent med nye mennesker og med folk som dere så blir jeg egentlig veldig glad. Tror vel alle var enige om at lørdagen var helt topp. Da er det bare å komme seg hjem og legge seg i badekaret og gjenoppleve dagen.
Søndagen kom med et litt gråere vær men skam den som gir seg tenker nå jeg.
Ilse i godt driv med Kjetil rett bak.

En uvant padle teknikk dette Kjetil.

Trond i relativt godt driv og du tippet ikke en eneste gang på søndagen, lørdag derimot......
Var dette riktig måte å forlate kajakken på da? Ilse da 😆

Veldig usikker på denne metoden her, men du klarte det du.

Vi forlater lunsj plassen på Hvalø.

Så fikk vi litt regn også.
Så var det Trond han tippet såpass ofte at jeg begynte å mistenke han for å ha en skjult agenda. Ganske riktig han skulle uteksamineres fra Norges sjøkabel forbund, litt sånn inkognito. Når vi kom inn på Fjærholmen igjen så stod det 2 stramme karer og ventet på oss og de overleverte han et kursbevis. Det gikk veldig fort, men jeg klarte å snike til meg et bilde i et ubevoktet øyeblikk.
Det er bare å ta av seg hatten for de som bruker slikt no.
Tusen takk alle sammen for en eventyrlig flott helg med dere. Håper vi sees en gang og husk at dere kan bli med på dag 2 på senere kurs om dere ønsker det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar