Totalt antall sidevisninger

søndag 2. september 2018

Rulle kurs

På rulle kurset syklet jeg til Lahelle, jeg trenger jo ikke båt da jeg bare skal stå i vannet, også er det jo så deilig med en sykkeltur da gitt.
Ser bra ut, men det er ikke så lett.
Et hyggelig par som ønsket å lære seg rulla, jeg prøver men det er jo ikke rullegaranti!!!
Nå vil jo 50 % av rulla sitte helt 100 % det er bare de resterende 50 % de fleste sliter med :ø)

Dette ble nesten den første rulla, litt mer øvelse så sitter den.
Et lite tips som jeg helt glemte å ta med er en årepose, da jukser man litt, men lærer seg teknikken.

Ble nesten 90 kilometer i dag.
Etter ca 2 timer i vannet med hyggelige mennesker så syklet jeg rundt i Sandefjord og delte ut noen våttkort og når været er som det var så er det en bonus.
I dag 2 september så har jeg mitt siste kurs for sesongen med Kajakkgrossisten Blir en knallfin dag i dag også. Vi har nå rundet 420 kursdeltagere, det gir rom for en god flaske vin i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar