Totalt antall sidevisninger

mandag 2. juli 2018

Yoga og padling er sant

For en helg det har vært, hva har jeg gjort nå kan man spørre? Tidlig i våres fikk jeg en morsom forespørsel  om å være med på en yoga camp og samtidig om jeg kunne kjøre et intro kurs, klart jeg kan sier jeg til Alexandra. Ble en del mail frem og tilbake, men hva gjør vel det så lenge man venter på noe  godt er ventetiden  ganske lang.
Ble vel totalt 16 mennesker med på tur, 8 stk fikk våttkort og ennå flere fikk bedrevet med yoga. Som et tillegg laget jeg litt enkel kveldsmat, taco både vegetar og med kjøtt pluss frokost og realt med kaffekoking. Livet leker da og når været er som det var så kan det ikke bli veldig mye bedre.
Klar til takeoff, learning by doing er mitt motto.

Sjekk været da dere og det er sjeldent klart i vannet om dagen.

Ferden går fra Lahelle og i en ikke helt rett linje ut til Lindholmen, der blir det camp, yoga og bading kurs style og eting for ikke forglemme litt drekking. Livet er egentlig for kort til å legge seg edru...... Det ble kajakk kurs først, så yoga så spiste man litt og drakk mer.

Bare glade kursdeltagere

Hege var ei flott jente som hadde to (3) døtre, to var med på kurs.

Johan og Alexandra hadde med tensil, tre telt der altså.


Jeg hadde med drona i dag og det synes jeg var lurt.

Dag en var perfekt på alle måter, svært hyggelige folk, særdeles godt vær. Det å sitte å se på en flokk med damer som driver yoga, Jada Pål du var med og yogiserte, mens man nipper til et glass med rødt blir ikke feil, og det ble vel sikkert både to og tre glass også. 
Det her er vel ikke det værste man kan være med på, jeg gleder meg til neste gang.
En morsom funfact akkurat nå er at jeg sitter i 30000 fot og skriver dette, på vei til New Zeland. Det er minus 40 grader på utsiden og når vi lander i Doha er det meldt om over 40 grader pluss på natten. Nå er vi straks over Tabritz mot Tehran.

Del to kommer om litt, og da fra New Zeland. See ya.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar