Totalt antall sidevisninger

onsdag 31. august 2016

Dag 2 i regnvær.....

Regnvær er ikke dumt å padle i, ikke i det hele tatt. Bål går fint å brenne og fare for skogbrann er det ikke i det hele tatt. Deltagerne var svært fornøyde med dag 1 og jeg lurer på åssen de er på standen når jeg kommer frem. Ingen grunn til bekymring, de smiler fra øre til øre og er veldig klare for dagens padling, selv i hardt regn. Planen er først ut til Stauper for en rundtur der ute men det blåser sånn passe og halvveis ut bestemmer jeg en ny rute, better safe than sorry. Vi går til Trubervik, nordre Trubervik for å være korrekt.
Underveis i regnværet og det regner bare litt....

Vi koser oss når vi sitter i båten, ingen tvil om det.
 Det er det det er snakk om, kommer man seg over dørstokkmila og ut uansett vær så ligger opplevelsene og venter på oss. Det er jo lettere å slenge seg på sofaen men du verden hvor mye bedre det er å slenge seg i kajakken, selv på en skikkelig regnværsdag.
Jan Erik i fint driv, drivendes våt kan det tenkes han er men humøret er bare så tilstede.

Lars Petter nesten like våt i dag som når han sjekket sjøkablene i går.
Gitte i et helt nydelig driv, snart lunsj nå.

Se så blid og med Gopro på magan, livet er herlig dere.

Mørkt, trist, kaldt og vått. Ikke i det hele tatt, humøret er på topp og snart er vi klar for lunsjen.

Bålet brenner lystig selv om regnet høljer ned, takk til speidervannet. Foto Gitte.
Varmt ostesmørbrød smakte helt toppers i dag og bålet varmer og gleder selv på en regnværsdag.
På vei hjemover og forhåpenligvis en god erfaring rikere. Foto Gitte.
Jan og Lars Petter tar en pust i bakken.

Denne hvithaien ble tatt på langline i Sandefjordsfjorden i fjor, glad jeg sitter i kajakken egentlig.

Litt støl nå ja.
Gladeste gjengen i regnværet, fra venstre Gitte, Jan, Jan Erik og Lars Petter
Totalt så padlet vi nesten 27 kilometer denne helgen jeg koser meg stort på tur, kort eller lang spiller ingen rolle. Jeg hadde det også veldig trivelig i lag med dere, det er sånn at jeg gikk og humret litt for meg selv på søndagen når jeg kom hjem. Takk for en veldig hyggelig helg i lag med dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar