Totalt antall sidevisninger

mandag 29. august 2016

En skikkelig flott kurshelg. Dag 1

Da tenker jeg særlig på deltagerne men også været. Nydelig solskinn på lørdagen og jevnt over regn hele søndagen. Gitte, Jan, Jan Erik og Lars Petter var helgens helter i all slags vær for å si det sånn. Det er for meg bestandig moro og se åssen de første spede padletak er og åssen rivende god utvikling det er gjennom helgen. Særlig wet exit er en utfordring for de fleste, men samtlige sier at det var sååå lett og de gjør det gjerne flere ganger.
Her er... nei det var ikke kursdeltagerne men en flokk med gjess......

Bilder fra en bonus tur, det er kjekt å se hva kajakken kan brukes til.

Mini Amazonas, det er så flott.

Litt styreproblemer Jan Erik?

Viltvoksende humle, noe for en ølbrygger?
Vindsving testes ut for første gang men det var ikke særlig effektivt.....

Refleksjoner over et padleliv kan vel dette kalles.

Vi utdanner stadig nye sjøkabelinspektører, Lars Petter dukket oppigjen med hatt og solbriller på.

Han her ble litt våt og fikk tørke seg på Whisky`n, dette er en tege av noe slag også kalt bærfis.

Flyndrebarn, ikke stort større enn et frimerke.
Nå snakker vi.

Tømme tømme tømme.

Pur glede, det er gøy når det går så bra, Gitte er fornøyd tror jeg ;ø)

Jeg vil prøve å velte en gang til, kan jeg få lov til det?

Klart du kan og se hvor rolig hun ser ut.
Ikke le Jan Erik, ellers så forteller jeg at du veltet uten hjelp......

Lørdagen hadde det fineste været og smilet var på plass.

Bestandig dumt å sette seg på trekket.
Vi avslutter første dagen her og kommer straks tilbake med mer regn, søndagen kom med regn fra tidlig morgen helt til vi kom på land igjen. Men som noen har sagt det finnes ikke dårlig vær bare våte klær........ Ps bålet brant godt.

1 kommentar:

  1. Herlig innlegg. Fikk litt lyst til å holde kurs nå. :)

    SvarSlett