Totalt antall sidevisninger

søndag 30. mars 2014

Camp RulleRolf vinter 2014 del 1

Det er, og jeg har helt sikkert sagt det før, utrolig hvor heldig man kan være med været. Før jeg skriver videre så vil jeg få si at jeg er utrolig rørt og ydmyk over oppslutningen til denne campen. Jeg får jo stadig høre: At du orker, blir du ikke sliten osv osv. Det er jo dere kjære venner som gir styrke og utholdenhet. Jeg hadde ikke gjort dette hvis ikke tilbakemeldingene hadde vært så gode, takk alle sammen, tusen takk.
I ukene før campen så var påmeldingen ganske så massiv og dette har da resultert i årets rekord på 48 stykker. Nå vet jeg maks antall til neste år. Det blir maks 50 stykker og man er ikke registrert før man har betalt. Nuvel nok om dette. Godteposer ble utdelt og delvis rute ble opplyst, kort fortalt lunsj i Kjøkkenbukta på Østre Bolærn. Jeg var veldig slipphendt på for og baktropp da havet ligger som et speil. Kom dere i båtene så drar vi.

Lokalavisen Øyene, veldig passende ikke sant?

Sjekk det været da, men hvor er alt vannet?
Deler av gjengen.

Deler av gjengen, del 2.

Her skal det være 48 padlere.
Fra Kjøkkenbukta.

Avgang Kjøkkenbukta, sjekk været her er vi nesten midt i Oslofjorden.

Dagens RulleRolf Pike, Trine hun er like snill som havet ligger flatt. Dessuten så stillte hun opp med 3 gulrotkaker.
Del to om litt

1 kommentar:

  1. Ser riktigt härligt ut! Kanske kan man få en karthänvisning till de sköna omgivningarna där ni paddlade i del 2?
    Håll paddeln våt!
    Leif

    SvarSlett