Totalt antall sidevisninger

mandag 8. oktober 2012

Helgeroa oktober 2012


Det er aldri dumt å reise til Helgeroa for litt padling. Rino og jeg vi la i vei og reiste nedover en søndag morgen for litt turpadling. Padlingen foregikk i et nydelig høstvær og vi snirklet oss mellom øyer og gjennom trange sund. Jeg vet jeg har sagt det før men her nede er det veldig pent.
Deilig vær.

Slike kanaler er det mange av her nede.

Noen perler er det også.

På vei mot Brevik.

Gamle og nye Breviks brua.

Stor og liten fyrlykt.

Nye Brevik brua.

Dette er fra selve Brevik sentrum.

Liten tvil om hva som har gjort Brevik kjent.

Snart lunsj, eller lønsj om dere vil

Som sagt veldig deilig vær i dag.
Det er så pent her.

Dette er ruta over turen vår, 36,2 km ble det i dag.

3 kommentarer:

  1. Padlet deler av den ruta deres på lørdag. Utrolig flott område. Det må sies...

    SvarSlett
  2. Du har ikke tilfeldigvis en GPX fil av den ruta dere padlet? Så utrolig fint ut det området der, men for en som ikke er kjent whatsoever der nede, kunne det vært greit med litt duppedings hjelp.....

    SvarSlett
  3. Hei Mats

    Jeg har slettet den turen, men det er så mange muligheter her, bare ta en titt på Google earth.
    Nesten uasett hvor man padler her nede så er det pent (og for meg ganske så anderledes geologi)
    Rolf

    SvarSlett