Totalt antall sidevisninger

søndag 14. oktober 2012

Hadde planer om å padle med Havpadlerne Tønsberg i dag, men de skal jo starte så sent.....
Bedre å starte tidlig, jeg var på vannet klokken 07.55. Startet i Kjøpmanskjær og padlet mot Melsomvik for å møte Rino og Oddbjørn. Jeg møter de rett ved Melsomvik og jeg får en liten matpakke av Rino da jeg var helt tom, jeg har nå padlet nesten 11 km og vi setter kursen litt nordover til Brunstad, bare for å ta en titt.
Rett syd for Tenvik, hakke peiling på hvorfor jeg tok dette bildet....

Ikke skjønner jeg meg på kunst heller, hva dette symboliserer er jeg usikker på .

Oddbjørn og Rino.


Jøss jeg synes båten din ligger litt på skrå.

Det blåser nordavind og vi ser frem til å padle sydover i god medvind og litt bølger. Faktisk så velger vi å padle forbi Mågerø, det er der hvor HPT skulle starte i dag. Vi ser ingen og regner da kjapt ut at de starter i bukta ved Grimestad kilen. Vi velger da å gå direkte til Søndre Årø for en matbit og kaffe i mengder ;ø)
Han har nok brukt gps, gått på skjær eller godt på skjær.

Det er vel en eller annen som savner denne, vil jeg tro.
Rino med taco lunsj, kjekt med tupperware ;ø)

Været i dag, det kan jo være det samme, men vær var det. Det regner, det blåser, men det er ikke kaldt da. Jeg startet jo tidlig i dag og har på en padlebukse, type lang og sitter i bare trusa. Bruker en kul padlejakke med integrert sprutrekk og kun en t-skjorte under. Det er deilig å kle seg lett hvis man padler på litt og så lenge jeg ikke driver med "brottpadling" så synes jeg dette er greit. Vann temperaturen er heller ikke for lav foreløpig. Neste helg så skal jeg på aktivitetsleder kurs i Risør og jeg gleder meg stort til dette.
Turen i dag ble på 30.4 km i regn, vind og med gode padlekompiser. Livet er herlig dere.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar